Jubileumboek, gratis voor leden

Ter gelegenheid van het 40-jarig jubileum van de HKB in mei 2022 hebben wij het boek ‘Vijftig Winters over Blaricum’ van W.G.F. Oversteegen uitgegeven. Gedurende de periode 1908-1958 heeft hij 82 tekeningen gemaakt van Blaricumse boerderijen en huizen. Ook heeft hij deze tekeningen beschreven. Onze leden kunnen het boek gratis afhalen bij de Kring.

web-Cover-boek-Oversteegen-Vijftig-winters-over-Blaricum.jpgIn dit unieke boek komen de tekeningen op de rechterpagina, de originele beschrijving van zijn hand op de linker pagina alsmede een foto van de huidige situatie.

Hoe krijgt u het GRATIS boek ‘Vijftig winters over Blaricum’ in uw bezit?

Bij DEELgenoot nr. 98 is een ansichtkaart met Johanna en Nico de Gooijer gevoegd, jaren geleden gemaakt in onze opkamer. Op de achterzijde staat uw naam en lidnummer. Tegen inlevering van deze ansichtkaart kunt u het boek gratis bij de Kring afhalen.

Het boek is elke woensdagmiddag van 14.00-16.00 uur en elke zaterdagmiddag van 14.00-16.00 uur in ons onderkomen aan de Brinklaan 4/A af te halen. De postadressen buiten Blaricum, Laren, Eemnes en Huizen moeten, als zij het boek willen ontvangen, de ansichtkaart terugsturen naar de Kring. Na ontvangst van uw ansichtkaart wordt het boek naar u toegestuurd.

Als u nog één of meerdere boeken wilt aanschaffen als bijv. verjaardags- of jubileumcadeau, kunt u uiteraard ook bij ons terecht.
De verkoopprijs is €15,-.

• Formaat 240 x 170 mm
• 180 pagina’s in full colour
• Gebonden boek met hardcover

Om het boek te kunnen vervaardigen, zijn de originele tekeningen beschikbaar gesteld door de kleinzoon van de tekenaar, Hubert Jan Oversteegen.

Web-Spread-boek-Oversteegen-Vijftig-winters-over-Blaricum.jpg